Cake pops z twarożkiem - rudolfy


Kolejna propozycja na świąteczne słodkości. Cake popsy udekorowane jako reniferki. Chociaż wyszły mi trochę koślawe to i tak zebrały pochwały - zaniosłam je na moją imprezę urodzinową i trzeba powiedzieć, że gościom zasmakowały. Środek składa się z biszkoptu i twarożku - dzięki temu jest wilgotny, serowy, pyszny! Oblane mleczną czekoladą, która dodaje słodyczy i wieńczy całość. Za dekoracje posłużyły mi M&M's za noski i precle za rogi. Oczy zrobiłam przy pomocy gorzkiej czekolady. Jeśli lubicie dekorować to od razu zabierajcie się do pracy! Ja za pomocnika wzięłam mamę, która pod koniec pięknie skwitowała: "Bardzo ładne wyszły mi te rogi." :)




Baza:

·         300 gramów suchego ciasta – u mnie biszkoptowe jasne
·         150 gramów twarogu 3 – krotnie mielonego
·         50 gramów cukru pudru

Dodatkowo:

·        250 - 300 gramów czekolady mlecznej
·         2 – 3 kostki czekolady gorzkiej
·         1 łyżka stołowa oleju lub masła
·         groszki M&M’s
·         precle

         Baza: ciasto pokruszyć lub zetrzeć na tartce. Dodać ser oraz cukier i dokładnie wymieszać. Rękami formować kuleczki – około 20 - 30 gramów każda i schłodzić w lodówce przez około 15 minut.

         Wykonanie: czekoladę z dodatkiem oleju rozpuścić w kąpieli wodnej. Następnie maczać w niej koniec patyczka i wetknąć go w środek kulki. Wstawić do lodówki na kolejne 15 minut.

         Jeśli czekolada trochę stężała, należy ponownie potraktować ją gorącą parą. Następnie przelać do szklanki bądź kieliszka – najlepszy wąski i średniej wysokości. Zanurzać cake popsy w czekoladzie i chwilę czekać, aż spłynie jej nadmiar. Wbijać patyczki w styropian lub kartonik. Od razu delikatnie przykleić nosem i umocować poroże. Po zastygnięciu mlecznej czekolady, gorzką zrobić oczka i ewentualnie uśmiechy.



Smacznego! ;)

7 komentarzy:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4600 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ urocze reniferki! :) Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :-) pysznie wyglądają i są śliczne, aż żal je jeść :-)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Daj mi o tym znać ;)