Pierwsze urodziny bloga!



Chociaż do mojego 'oczka' został jeszcze miesiąc to dzisiaj świętuję swoje pierwsze urodziny - blogowe. Dokładnie rok temu opublikowałam pierwszy przepis. 


W dalszym ciągu chciałabym dzielić się z Wami przepisami i radami. Chociaż decyzja o założeniu bloga była dosyć spontaniczna, to po dzień dzisiejszy wydaje mi się trafiona wprost w dziesiątkę. Nic nie sprawia mi takiej frajdy jak pieczenie, fotografowanie i częstowanie moimi słodkościami!

W niedługim czasie zapowiadają się małe (duże) zmiany, o których na razie nie chcę mówić, żeby nie zapeszyć. Mam nadzieję, że po moich przeżyciach z laptopami w tym roku, nareszcie uda mi się w spokoju wszystkim zająć. ;)

Oto przepisy, które polubiliście najbardziej:

Sernik wiedeński
Zdecydowaną przewagę zdobył sernik wiedeński. Jest mi ogromnie miło, zwłaszcza, że to przepis z rodzinnego przepisu mojej mamy. Jak widać tak samo kochamy tradycyjne smaki.

Ciasteczka z nutellą
Drugie miejsce zajęły ciasteczka z nutellą. Powód wydaje mi się, wręcz oczywisty: jak tu nie kochać nutelli? 

Muffiny marchewkowe
Na podium ulokowały się również muffiny marchewkowe. To również mnie nie dziwi, bo po prostu są pyszne!

Na koniec chciałabym podziękować za każde odwiedziny, za każdy pozostawiony po sobie ślad! Poznałam na prawdę wielu blogerów i od każdego z Was czerpię inspiracje. Mam nadzieję, że jeszcze długo będziemy razem piec! 


20 komentarzy:

  1. o, tak te nutellowe ciateczka są cudowne :D
    kochana, gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych smakowitych przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat sto lat :-) wszystkiego najlepszego :-) samych pysznych dań i milionów czytelników :-) życze ja - Maniusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! pewnie szybko zleciał ten rok gotoblogowania ;-))
    nam za troszkę ponad miesiąc 2 lata stukną :)

    Zespół Buduj Smak życzy smacznych pomysłów na każdy dzień! :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wytrwałości :) i życzę dalszych pomysłów i zapału do gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, życzę Ci jeszcze więcej pysznych inspiracji i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję roku! :) i życzę dalszej weny kulinarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu pomyślnych lat blogowania ! :))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego z okazji roku bloga. Mam nadzieję, i życzę ci jak najwięcej, kolejnych lat z mnóstwem ciekawych i zaskakujących pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niedawno obchodziłam roczek ;) i wiem jak to jest. Gratuluję i życzę wielu, wielu kulinarnych sukcesów!

    Rozpustne gotowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje uznanie za wytrwanie i życzę dalej natchnienia;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat sto lat !
    Gratuluję !! :)
    www.filizanka-smakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) ja urodziny swojego bloga będe obchodziła za dwa miesiące:)
    Ciasteczka ciasteczka i jeszcze raz ciasteczka dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalszych sukcesów i radości z tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)
    I mnóstwa inspiracji na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, mnóstwa inspiracji i smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję urodzin! Życzę jeszcze więcej inspiracji, przepisów i pomysłów na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć tylu pięknych słodkości. I życzenia też najsłodsze z okazji pierwszych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje , najważniejsze to czuć satysfakcję z tego co się robi i być dzięki temu szczęśliwym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Daj mi o tym znać ;)